Social Icons

Saturday, 30 March 2013

Apa dah jadi? Kesan makan Figure Up?

♥ ♥ ♥INFO MENGENAI FIGURE UP ♥ ♥ ♥

Berikut adalah beberapa kesan yang pengguna Figure Up mungkin alami semasa mengamalkan pengambilan produk kesihatan ni. Jika anda baru nak mengambil Figure Up bagi mengurangkan berat badan atau menguruskan badan harap jangan risau / cemas dengan kesan2 penyembuhan yang bakal berlaku. Okay.. :)
Jom baca dan beri perhatian..

1) Kencing kerap/Buang air besar (sesetengah org sahaja )
- Proses detox sedang berjalan. Biasa dalam 1 minggu, insyaallah back to normal
- Najis bertoksin...tukar warna../ kelihatan berminyak2.

2) Peluh lencun / macam mandi.( pengalaman sendiri..)
- Proses detox, burn fat, up metabolisme sedang berjalan  mengikut tahap toksin bagi setiap individu.

Nota PENTING!!

* lagi LENCUN..lagi BERPELUH...LAGI2 laaaa RAJIN MINUM AIR ok... utk TOPUP semula air yg keluar dr TUBUH anda..!!!

3) Berkahak (pengalaman sendiri tapi sekejap saja..)
- Susah untuk pastikan kenapa kahak keluar banyak bg sesetengah org. Kemungkinan tindak balas ekstrak roselle. Roselle sememangnya diketahui umum amat baik utk merawat selsema, kahak. Maybe clean abis segala kahak tu.

4) Pening ( pengalaman sendiri masa berrFU minggu pertama)
Sel body tengah aktif sekarang. Tanda anda tidak mengambil air mencukupi...WAJIB minum 3 liter sehari...lebih sangat digalakkan

5) Haus terlampau sampai rasa kering tekak ( errmmmm ni pun pengalaman sendiri...tapi sekarang after 2 bulan back to normal.. cuma kdg2 termissss air.. caranya dimana pun anda berada...botol air sentiasa disisi.. hihihihiii.... mula2 x biasa tapi lama2 ok...)
-Sel body tengah aktif, detox menyebabkan berlaku penyingkiran air dari badan ... mmg kena cover air 3-4 liter sehari. selepas sebulan dua berrr...FU, tahap haus tu back to normal.

6) Rasa loya/muntah
- Tanda banyak angin dalam badan. Angin=gas toksin...jgn skip waktu makan anda...
- makan seperti biasa...cuma pilihlaaa makanan yg seimbang...
INGAT...jangan HENTAM makan sebab dah berrFIGURE UP....

P/S: Pengalaman ini diceritakan oleh pengguna yg dah berjaya turunkan berat badan 14kg dalam sebulan setengah.♥

5 comments:

  1. i pun alami tanda2 yg sama..bulan puasa ni mencabar sangat kurang air tekak makin haus makan FU tekak berkahak , demam panas..selesema batuk kering terpaksa stop makan sbb xblh nk consume air dlm waktu puasa tekak da bengkak..bru 5 hari makan terus keluar kahak first day

    ReplyDelete
  2. Apabila sudah mndpt berat badan yg diinginkan adakah kita perlu berhenti FU?dan adakah lepas kita berhenti FU berat badan kita akan menaik dan sangat susah untuk turun balik tanpa FU?

    ReplyDelete
  3. Knp nyecsy mkn figure up tp buang air besar susah

    ReplyDelete
  4. kenapa ada yg jual 4botol rm100
    n skank FU dah bahya kan ? ada racun ap ntah lupa .
    kena cek blik .
    make sure jgn bg org slah makan .
    tq :)

    ReplyDelete
  5. As salam. Saya dah mkn figure up dlm 1 mggu lebih. Tp, buang air besar tak lawas pun. Malah susah nak buang. Boleh bagi terang kenapa?

    ReplyDelete